מלון דירות כשרות בברצלונה

המלצות לינה לשומרי כשרות

אם אתם דתיים, מסורתיים או שומרי שבת, בוודאי נתקלתם לא פעם בהתלבטות האם לצאת לנופש בחו"ל בגלל נושא הכשרות, בוודאי אם כלול בו גם סוף שבוע בשל שמירת השבת. לכן, הוקם מלון דירות כשרות בברצלונה העונה בדיוק על צרכיו של התייר שומר השבת.

את נושא הכשרות יש לוודא טרם ההזמנה מול המלון

🛎️לחץ לדירות בקרבת הקהילה היהודית בברצלונה >>

דירות נופש להשכרה

ברחבי ברצלונה הוקמו מספר קומפלקסים של דירות נופש להשכרה במקומות המרכזיים והמבוקשים ביותר בעיר, כך שגם במהלך השבת תוכלו לטייל בכיף ברגל אל מגוון של אתרים. ישנן דירות הממוקמות בקרבת בית חב"ד או אצטדיון קמפ נואו אם תרצו לשלב משחק כדורגל במהלך שהייתכם בעיר. הדירות הן בגדלים שונים ומתאימות לזוגות ועד משפחה בת 10 נפשות.

🛎️לחץ לדירות בקרבת הקהילה היהודית בברצלונה >>

דירות נעימות, איכותיות ומאובזרות

כל הדירות שבקומפלקסים השונים הן דירות איכותיות, נוחות ומאובזרות. הדירות מספקות מגוון ארוחות - בוקר, צהריים, ערב וארוחות לשבת. כולן כשרות למהדרין, מגוונות ומשביעות. ארוחת הבוקר הכשרה והעשירה תחזיק אתכם למשך מספר שעות במהלך הטיול בעיר.

את ארוחות הצהריים והערב תוכלו לבחור מהתפריט. לכבוד שבת תקבלו ארוחת שבת חמה וטעימה, כולל חלות לשבת, יין, פלטת שבת, מיחם מים, סט הבדלה וכל מה שתצטרכו בכדי להעביר שבת כשרה בברצלונה היפה. אם אתם מעדיפים לבשל בעצמכם, גם לכך יש פתרון נהדר עבורכם: אפשר לבקש כלי בישול חדשים לגמרי, טבולים ומוכנים לשימוש. את הסירים והמחבתות שלכם תוכלו בכיף להשאיר בבית.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך