הסעות משדה התעופה של ברצלונה

כל הדרכים להגיע משדה התעופה של ברצלונה למרכז העיר

ישנם מספר דרכים להגיע משדה התעופה אל פראט (El Prat) בברצלונה למרכז העיר. הזמנה מראש של הסעה - שאטל, השכרת רכב , נסיעה במונית, אוטובוס אקספרס, רכבות ועוד. לכל דרך הפלוסים והמינוסים שלה - שימוש בתחבורה ציבורית תביא אתכם לתחנת רכבת / אוטובוס קרובה ואילו שאטל או מונית יביאו אתכם עד לפתח בית המלון.

זאת ועוד, במאמר הבא תמצאו את כל אפשרויות התחבורה והסעה משדה התעופה של ברצלונה למרכז העיר :

🚘 הזמן עכשיו שאטל משדה התעופה למרכז העיר >>

שדה התעופה אל פראט (El Prat) בברצלונה
שדה התעופה אל פראט (El Prat) בברצלונה
שאטל - העברה משדה התעופה

שאטל - העברה משדה התעופה של ברצלונה לבית המלון בו בחרתם להתאכסן היא האופציה  המומלצת שלנו. המחיר נקבע מראש, הנהג יודע לאן עליו לקחת אתכם. אין צורך להמתין בתור למונית ובכלל הרגשת הביטחון שיש מישהו שמחכה במיוחד לכם בשדה התעופה מבלי שתצטרכו להיטלטל עם כל הפקלאות שלכם שווה את הגרוש וחצי שעולה לכם יותר. מידע מורחב על שרות שאטל בברצלונה תמצאו במאמר : הסעות בברצלונה

מוניות בשדה התעופה של ברצלונה

גם נסיעה במונית היא דרך נוחה ובטוחה להגיע משדה התעופה של ברצלונה לבית המלון בעיר. (מרחק של כ-12 ק"מ) במיוחד עם מזוודות וכל הציוד שנלווה אלינו. שירות המוניות בנמל התעופה של ברצלונה הוא מקצועי ואמין. שירות המוניות פועל 24 שעות ביממה. ברחבי הטרמינל שילוט ברור וכמות המוניות מגיעה לכמה מאות כך שלא צריך להילחץ.

הנסיעה מטרמינל 1 של שדה התעופה ברצלונה אל מרכז העיר אורכת כ-30 דקות, (תלוי בשעה ובעומסי התנועה). לעומתה הנסיעה מטרמינל 2 תאריך את הדרך בכמה דקות. מחיר הנסיעה נקבע על ידי המונה שמופעל בתחילת הנסיעה במונית.

הערכה הכללית היא כי עלות הנסיעה עומדת סביב ה- 30  € אך למחיר זה מתווספים היטלים נוספים, תוספת למזוודות, עלות הורדה בנמל היציאה לשייט, תעריף לילה וכד'. מחירון ההיטלים מוצג על גבי מדבקה בחלון האחורי של המונית.

נוסעים בעלי מוגבלויות הזקוקים למונית מותאמת מוזמנים להתקשר לטלפון : 34-93-420-8088

אוטובוס אקספרס - Aerobus

דרך נוספת וזולה יחסית מקודמותיה להגיע משדה התעופה של ברצלונה למרכז העיר (כיכר קטלוניה או כיכר אספניה) היא באמצעות שרות אוטובוס אקספרס (Aerobus) שזמין כל 10 דקות .

את תחנות ה- Aerobus אפשר למצוא מחוץ לטרמינל 1 או 2. עלות כרטיס נסיעה עומד על כ- 6 € לכיוון אחד ואילו כרטיס הלוך ושוב שגם יחזיר אתכם בסוף החופשה ממרכז העיר לשדה התעופה של ברצלונה עומד על כ- 11 € (הכרטיס תקף לשבועיים).

במידה ובחרתם לרכוש כרטיס הלוך ושוב חשוב לדעת כי בנסיעה חזרה מברצלונה לשדה התעופה צריך לקחת את ה-  Aerobus שמגיע לטרמינל ממנו אתם טסים. Aerobus מספר A1 מגיע לטרמינל 1 ואילו Aerobus מספר A2 מגיע לטרמינל 2 (שניהם נראים זהים).

אוטובוס בקו 46 - TMB

אוטובוס בקו 46 (TMB) נוסע משדה התעופה של ברצלונה ועד למרכז העיר. קו 46 אוסף נוסעים מטרמינל 2 ולאחר מכן גם מטרמינל 1. השירות בקו 46 פעיל מידי יום החל משעה 04:50 בבוקר ועד לשעה 23:50 בלילה.

הפלוס בנסיעה בקו אוטובוס 46 (TMB) הוא השימוש בכרטיס חופשי לתחבורה ציבורית בברצלונה מסוג T10, כלומר מחיר הנסיעה בקו 46 כלול במחיר הכרטיס שישמש אתכם לנסיעה בתחבורה הציבורית שבתוך ברצלונה.

אוטובוס לילה - העברה משדה התעופה בלילה

בשדה התעופה של ברצלונה פועל קו אוטובוס לילה שמספרו: NitBus N17. (אוטובוס שמחליף את קו 46 TMB). מדובר בשירות תחבורה ציבורית שמקשר בין שדה התעופה של ברצלונה למרכז העיר. השירות פעיל החל מהשעה 21:55 בלילה ועד לשעה 4:45 לפנות בוקר. מחיר כרטיס לכיוון אחד הינו כ- 2.50 €. אך גם קו האוטובוס הזה כלול במחיר של כרטיס חופשי לתחבורה ציבורית בברצלונה מסוג T10

נסיעה ברכבת תחתית - L9

לרכבת התחתית של ברצלונה בקו L9 ישנן שתי תחנות בשדה התעופה. תחנה Aeroport T1 שנמצאת בטרמינל 1 ותחנה Aeroport T2 בטרמינל 2 . השירות של הרכבת התחתית פועל בהתאם לכלל מערכת המטרו בעיר ומחירו של כרטיס בודד הינו כ -  4.80 €.

רכבת משדה התעופה של ברצלונה - RENFE

RENFE היא הרכבת שנוסעת משדה התעופה של ברצלונה (Aeropuerto) ועד לתחנות הרכבת שמתחברות למערכת המטרו (הרכבת התחתית). הרכבת יוצאת משדה התעופה כל 30 דקות והנסיעה למרכז ברצלונה אורך כ- 30 דקות. במידה והגעתם דרך טרמינל 1 - תוכלו להיעזר בשירות הסעות שיביא אתכם עד לתחנת הרכבת.

עלות כרטיס נסיעה ליחיד לתחנת הרכבת סנטס בברצלונה עומד על כ- 4.50 €. כמו גם, באפשרותכם להשתמש בכרטיס T10 (כרטיס לתחבורה ציבורית) איתו תוכלו להשתמש גם לנסיעות אחרות בתחבורה הציבורית של ברצלונה (אוטובוסים ומערכת המטרו).

השכרת רכב בשדה התעופה של ברצלונה

בשדה התעופה של ברצלונה נמצאים דלפקים של כל חברות השכרת רכב בינלאומיות שמציעות שירות השכרת רכב בברצלונה. אך יחד עם זאת כדאי לדעת שהתחבורה הציבורית של ברצלונה אמינה ויעילה, כמו גם שלאחרונה נסגרו כ- 40% מהכבישים במרכז ברצלונה לרכבים פרטיים.

לכן מומלץ לשכור בברצלונה רק במקרים בהם אתם מתכננים לצאת אל-מחוץ לעיר. כל המידע על רכב שכור בברצלונה תמצאו במאמר : השכרת רכב בברצלונה.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך