אקוופוליס: חוויה מטריפה לכל המשפחה

יום של כיף בפארק מים ודולפינריום

שעה וחצי נסיעה מברצלונה לאורך חופים זהובים וים כחול והגעתם לאחד הפארקים המטריפים ביותר של ברצלונה. פארק מים חווייתי לכל המשפחה המשלב רצועת חוף בנוסח הוואי, מגלשות מים ודולפינריום. כן, זה לגמרי מה שתגלו שתגיעו אל רצועת החופים קוסטה דורדה, שבה נמצא גם פארק המים המדהים אקוופוליס.

פארק המים אקוופוליס

אקוופוליס קוסטה דורדה (Aquopolis Costa Dorada) הוא אחד מבין 7 פארקי מים חווייתים שפועלים ברחבי ספרד. פארק המים אקוופוליס הוא פארק מים ענק שמשלב שפע של אטרקציות מטריפות: חוף ים בסגנון הוואי, מתקני מים בכל הווריאציות האפשריות, החל מהמקומות לחובבי הרוגע במים ועד למתקנים לחובבי האקסטרים., חווית גלישה על גלים, בריכות שחיה, פעילויות לילדים וגולת הכותרת דולפינריום בו נערכת שחיה עם דולפינים ומופעי דולפינים מרהיבים.

צב ים ענק, הוריקן וגלישה- הוואי אמיתית

פארק המים אקוופוליס נותן לכם הכל מהכל. יש בו מגלשות סלאלום העושות סיבובים בזיגזג והופכות את הגלישה בהן למהנה במיוחד, מגלשות קמיקזה לאמיצים יותר ומגלשות הוריקן אימתניות לאמיצים באמת. רוצים גלישה כמעט בזווית של תשעים מעלות? שבו על האבוב והתגלשו במהירות שיא במגלשת הבומרנג.

רוצים להכנס אל הלא נודע? החור שחור מחכה לכם. רק אמיצים (אבל ממש אמיצים) הנכנסים לתוכו יודעים מה יש בפנים...

רוצים לטעום דווקא מן החלקים הרגועים של הפארק? לילדים מחכה צב הים הענק ועוד מתקני שעשועים בבריכת הפעוטות. לגדולים מחכה הלגונה הכחולה בה לחלוטין תרגישו כמו בלגונה הכחולה האמיתית כשסביבכם מפלים מים בין הסלעים ועצי דקל סביב.

בין לבין תוכלו לקפוץ ראש אל הבריכות, כולל בריכת גלים, תיהנו מגלישה על גלשן וכמובן לנוח באזור המנוחה הכיפי והמפנק או לאכול באחת המסעדות.

לשחות עם דולפינים

בפארק המים הקסום הזה - אקוופוליס לא הסתפקו בשלל מתקני מים אלא מציעים הרפתקה נוספת: שחיה עם דולפינים. במקום ישנו דולפינריום מקסים בו תפגשו דולפינים מתוקים ואריות ים. תוכלו לשחות איתם ולשהות ממש בקרבתם וגם לראות אותם במופע.

קצת על קוסטה דורדה - רצועת חולות מדהימה עם עיירות מקסימות

רצועת קוסטה דורדה היא רצועת חופים יפהפיה עם מרחבים של חולות לבנים וזהובים על רקע מי טורקיז צלולים. לא סתם עיצבו את רצועת החוף המרהיבה הזאת בנוסח הוואי וקראו לפארק המים הזה אקוופוליס.

החוף הסמוך לפארק המים הוא באמת שילוב מנצח בין היופי של חופי הוואי לאווירה ים תיכונית. ישנם באזור עשרות חופים יפהפיים, חלקם מפורצים וחלקם מבודדים בהם תרגישו באמת על אי טרופי, כשיערות מקיפים את החוף או שרידי מבצרים עתיקים נראים בו.

למעלה משלושים מחופי הרצועה הם חופי דגל כחול המעידים על הטיפוח והניקיון שלהם. רק להכנס למים ולהרגיש בהוואי. וכעת זה הזמן להכנס אל עולם המים הקסום...

 

כתבות שאולי יעניינו אותך